Larviksfirmaer leverer 10m2 storskjerm til Sandefjords nye paradegate

    Storskjerm - Sandefjord

    Dette er vi veldig stolte av sier Ole Martin Holthe i UTD Reklameprodusenten og Jens Christian Borch-Jenssen fra Sharp Vestfold og Telemark. 

    Selskapene har de siste månedene jobbet tett sammen med å tilby skjermer i markedet, eller digitale markedsplasser som Holthe kaller det.

    «Vi er et fremtidsrettet reklamebyrå med egenproduksjon og i dagens marked er det naturlig av vi også kan levere dette. Sammen ser vi at skjermer blir mer og mer etterspurt og med designere i hus kan vi levere en viktig totalpakke til våre kunder. Klassisk reklame slik som skilt, bannere og foliering, men også skjermer, digitalt innhold og drift av dette.»

    – Ole Martin Holthe, daglig leder UTD Reklameprodusenten

    UTD Reklameprodusenten har også levert Norges første infokiosk med touchfunksjon hvor man blant annet får veibeskrivelser til butikker og kan chatte med kommunen. Her står selskapet for maskinvaren sammen med Sharp Vestfold og Telemark. 

    Sandefjords nye paradegate, «Norges Smarteste gate» er virkelig et fantastisk område forteller Holthe og Borch-Jenssen som er i gang med den siste finpussen av skjermene etter en vellykket åpning i helgen. Storskjermen som er på hele 10 kvadratmeter (bildet) er strategisk plassert midt i gaten foran det som skal fungere som uteservering om sommeren og skøytebane om vinteren. Skjermene vi leverer har en skybasert løsning som gjør at flere aktører kan logge seg inn på den. På den måten kan kommunen raskt gi viktig informasjon til befolkingen og vi bistå med annet budskap om det er ønskelig. 

    Det er et paradoks at vi ser en god økning i bruk av skjermer samtidig som vi ser at statisk reklame slik som Bussreklame også er i sterk vekst ler guttene. Det at vi kan levere alt det våre kunder trenger er viktig for oss og vi er imponert over hvor fremtidsrettet Sandefjord kommune er» – skryter de to. 

    2019-08-15T08:52:49+02:00